آرامش و دعای خیر...
آرامشی هست در گذشتن و دعای خیر کردن، که در کینه و رنجش و نفرین، نیست... خدایا، روح ما را بزرگ کن، همچو خودت...
+ نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 17:49  توسط |
ما را در سایت کابوس... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194
آرامش و دعای خیر...
آرامشی هست در گذشتن و دعای خیر کردن، که در کینه و رنجش و نفرین، نیست... خدایا، روح ما را بزرگ کن، همچو خودت...
+ نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 17:49  توسط |
ما را در سایت کابوس... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 217
ما را در سایت کابوس... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174